19 mei hadden we bij Reimarkt een fotoshoot voor onze nieuwe website en andere commerciƫle uitingen.
Het was niet alleen een productieve ochtend, maar vooral ook een hele gezellige. Tussen het poseren, lachen en opnieuw proberen door hebben we samen vooral veel lol gehad.
En juist dat zie je terug in de eerste behind the scenes beelden: spontaan, energiek en helemaal zoals wij zijn als team.
De eerste indruk smaakt in ieder geval naar meer…
De komende tijd delen we stap voor stap het eindresultaat!
