De Werkdag Van Ekrem Dinc.
Geen dag hetzelfde: zo gaat het eraan toe bij Reimarkt!
Mijn werkdag bij Reimarkt klantenservice begint meestal met een kop koffie en het openen van mijn mailbox. Ik kijk welke berichten er zijn binnengekomen van woningcorporaties, bewoners of aannemers en zet meteen de belangrijkste zaken op een rijtje. Vaak check ik ook even of alle deelnameformulieren en opleverdocumenten netjes zijn aangeleverd en op de juiste plek staan. Alles moet kloppen, want daar hangt nogal wat vanaf.
Het grootste deel van de dag zit ik achter mijn bureau, waar ik telefonisch en per e-mail contact heb met bewoners, woningcorporaties en aannemers. Soms ga ik bij een opstart ook lekker de wijk in, bijvoorbeeld om deelnameformulieren te laten ondertekenen of om bewoners te vertellen over de maatregelen van de verduurzaming. Dat persoonlijke contact vind ik het leukste aan mijn werk, ook al verloopt veel communicatie via de telefoon of mail.
Tussendoor bel ik bewoners die vragen of klachten hebben over de werkzaamheden. Ik luister goed, noteer wat er speelt en zorg dat het bij de juiste partij terechtkomt. Zo blijft alles soepel lopen en weet iedereen waar hij aan toe is.
Daarnaast stem ik regelmatig af met mijn collega’s. We bespreken lopende zaken, lossen dingen samen op en zorgen dat de communicatie met onze samenwerkingspartners goed verloopt. Het is echt teamwork en dat maakt het leuk om te doen.
Ook hou ik in de gaten of klachten goed worden afgehandeld en of alles in onze systemen up-to-date is. Zo blijft het overzicht behouden en kan iedereen met de juiste informatie verder.
Aan het einde van de dag loop ik nog even mijn lijstje met openstaande punten door, beantwoord de laatste mails en zet klaar wat ik morgen wil oppakken. Geen dag is hetzelfde, en juist dat maakt mijn werk zo afwisselend en interessant. Ik ben graag de schakel die ervoor zorgt dat alles soepel verloopt en dat iedereen goed op de hoogte blijft.