Garantie en nazorg

Blijvend genieten van je duurzame droomhuis

  1. Eventuele klachten lossen wij op
    Meteen na de oplevering van jouw huis lopen we samen met jou door je huis heen om er zeker van te zijn dat alles naar tevredenheid is opgeleverd. Eventuele klachten lossen wij binnen vijf werkdagen op. Ook als op een later moment blijkt dat er iets niet helemaal naar wens is, kun je bij ons terecht.
     
  2. Wij garanderen dat jij tevreden bent door:
    1.  De 100% Tevredenheidsgarantie
      Wij willen dat jij 100% tevreden bent met het effect dat het door jouw gekozen pakket heeft op comfort, besparing en woninguitstraling. Als jij niet tevreden bent over één van de genoemde punten, dan komt onze adviseur bij jou langs om te achterhalen wat de oorzaak is en om tot een oplossing te komen. Reimarkt draagt in overleg met jou zorg voor het herstel. De 100% Tevredenheidsgarantie is een service van levenslange duur.
    1. De Productprestatiegarantie
      Wij garanderen dat de door jou gekozen producten voldoen aan de prestatie zoals vermeld staat in Mijn Pakket. Twijfel je hieraan? Dan controleren wij de prestatie van het betreffende product. Mocht blijken dat de prestatie achterblijft bij de vermelding in Mijn Pakket, dan dragen wij er zorg voor dat de prestatie alsnog gerealiseerd wordt. De looptijd is afhankelijk van het product. Hier vind je de brochure. Vanaf pagina 5 vind je de looptijd per product.
    1. De Energieprestatiegarantie
      De Energieprestatiegarantie is van toepassing op alle producten met een Nul op de Meter-keur. Wij garanderen dat het door ons geleverde product aan de in de Prestatiespecificatie beschreven energieprestatie voldoet. De looptijd van de Energieprestatiegarantie is 10 jaar.
       
  3. Wij vragen je om jouw ervaring met ons te delen
    Wij vinden het ontzettend belangrijk dat jij tevreden bent met de producten die jij bij ons hebt afgenomen, zodat jij optimaal kunt genieten van je duurzame huis. Nu en tot ver na de uitvoering. Wij zullen jou nadat jouw huis is opgeleverd altijd vragen om jouw ervaringen met ons te delen via ons evaluatieformulier zodat we weten hoe jij de verduurzaming van je huis hebt beleefd. Zo kunnen onze dienstverlening constant verbeteren. Fijn voor onze toekomstige klant, maar ook voor jou als jij een vervolgstap wilt zetten!
     
  4. Wij staan voor je klaar tot ver na de oplevering
    Wij begrijpen dat jij kort na de uitvoering nog niet goed kunt beoordelen of het resultaat naar wens is. Het duurt bijvoorbeeld vaak even voordat je merkt dat je minder energie verbruikt dan je deed voordat je jouw huis duurzaam verbeterde. Daarom vragen wij in ons evaluatieformulier nog niet wat jij van het resultaat vindt. Natuurlijk zijn wij daar wel erg benieuwd naar. Daarom zullen wij je hier binnen een half jaar nadat jouw huis is opgeleverd altijd nog even naar vragen.